Út a boldogsághoz...

Egy interaktív blog az önfejlesztésért és a boldogságért.

Archívum

A múlt és a jelen

2012.07.26. 19:24 Sziddharta herceg

Nem is tudom mivel indítsam az érdemi bejegyzéseimet. Írnék egy pár sort a múltamról, hogy lássátok, honnan jutottam idáig. :)

Anyukám egyedül nevelt fel, és ez kihatással volt az egész kamaszkoromra. Eleinte enyhe szociális fóbiám volt, de ahogy felébredtem az álomvilágomból, úgy bővültek a gondjaim is a rideg valóságban.

Nagyon rondának láttam magam, és ezzel együtt reménytelennek láttam, hogy valaha is lesz párkapcsolatom. Ez a későbbiekben olyan gondokat okozott, amiért pengével vagdostam a testem, gyógyszert szedtem, öngyilkos akartam lenni és fórum függő lettem. (a valós életben nem voltak barátaim, haverjaim, akikkel beszélhettem volna)
Súlyos depressziós voltam, belül haldokoltam. Akik ott voltak annak idején a HUSZ-ben tanúi voltak a szenvedésemnek. Aki nem hiszi járjon utána :) (bello névvel ismertek)

Ez volt a múlt...

A jelen sokkal vidámabb: létrehoztam ezt a blogot, ahová leírhatom a gondolataimat azzal kapcsolatban, hogy szerezzek önbizalmat, hogyan állandósítsam magamban a pozitív gondolkodást, egyszóval hogyan legyek boldog :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utaboldogsaghoz.blog.hu/api/trackback/id/tr724680345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása