Út a boldogsághoz...

Egy interaktív blog az önfejlesztésért és a boldogságért.

Archívum

Napi boldogság

2012.07.26. 21:51 Sziddharta herceg

Ennek a "rovatnak" a célja, hogy mindennap leírom, hogy minek örültem aznap. Ezáltal pozitív gondolatokat fogalmazok meg magamnak, még akkor is ha apróság :)

Szerintem hasznos módszer lesz, főleg ha leírjátok, mert ezzel is tudatosul bennetek a sok kis apró öröm, ami aznap történt veletek.

Az első lépés az önbizalom-teljes boldogság felé ;)

 

Ma beengedtem a kutyát a házba, mert újonnan fél a mennydörgéstől. És nagyon aranyos volt, ahogy odakucorodott hozzám :) Küldte a puszikat az arcomra, és együtt szundítottunk egy kicsit. Imádom a kis "nádi farkasomat" ;) 

Lefekvés előtt meg majd nézek nekem való buta rajzfilmsorozatot, amiken jókat szoktam mosolyogni :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utaboldogsaghoz.blog.hu/api/trackback/id/tr994680632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása