Út a boldogsághoz...

Egy interaktív blog az önfejlesztésért és a boldogságért.

Archívum

Napi boldogság

2012.07.27. 21:34 Sziddharta herceg

Sokat voltam ma is a szabadban a kutyámmal :)


Éreztem a bőrömön a reggeli nap sugarait, láttam színes pillangókat, és gyönyörködtem a felhőkben :) Nem is tudják az emberek, milyen megnyugtató nézni a habos bárányfelhőket, ahogy a nap játszik rajtuk... ilyenkor minden gondolatom elhagy, csak arra gondolok milyen jó lenne közéjük repülni, és rájuk feküdni :)


Kutyaséta közben beszéltem egy sráccal, akinek megszökött a kutyája. Sajnos nem láttam így nem tudtam neki segíteni. De nagyon közvetlen és jó ember volt.


Ezért érdemes felkelni minden nap! :)


Szép álmokat kívánok mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utaboldogsaghoz.blog.hu/api/trackback/id/tr524682697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása