Út a boldogsághoz...

Egy interaktív blog az önfejlesztésért és a boldogságért.

Archívum

Nem légbőlkapott tippek önbizalomnöveléshez

2012.07.29. 08:23 Sziddharta herceg

1. Keress egy hobbit és sportolj

Egy karbantartott test és jó fizikai állapot önbizalmat ad az embernek.

Két dolgot ajánlok:

- olyan sportágat keress, ahol csoportos edzés folyik

- ha magányos sportágat választasz, próbálj meg egy másik hobbit keresni, amivel tudsz csoportos foglalkozásra járni. a lényeg, hogy emberek között is legyél!

Nekem ez sokat segített. Bár hobbit még nem sikerült találnom, de sportot igen. :)

2. Nézd meg a környezetedet

A többi ember sem jobb, mint te!

Nézd meg a többi embert az utcán. Nekem például sokat segített, hogy észrevegyem nem mindenki gyönyörű. Előtte hajlamos voltam arra, hogy a saját eszem által manipuláljam a látottakat. Például egy városi kiruccanás alkalmával elfelejtettem, hogy láttam ronda vagy átlagos pasikat, és az maradt meg bennem, hogy minden pasi mennyire szép, én meg szégyelljem el magam.

Pedig több ismerősöm elmondása szerint jóképű vagyok. Innen is látszódik, hogy a külsőség önmagában nem számít, ha nincs hozzá kell önbizalom és kisugárzás. :)

Most már kezdem érezni a változást blogírás nélkül is, és ennek nagyon örülök :) Elvégre az a cél, hogy a gondolkodásom is pozitív legyen ;)

Pár hónapja vagy éve még nem gondoltam volna, hogy ilyen változáson megyek keresztül. Ez egy nagyon nagy ajándék nekem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utaboldogsaghoz.blog.hu/api/trackback/id/tr484684413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása