Út a boldogsághoz...

Egy interaktív blog az önfejlesztésért és a boldogságért.

Archívum

Önvizsgálat 1. rész

2012.07.27. 21:24 Sziddharta herceg

Most megírok a már előre megígért önvizsgálatról. :)


Sokszor megpróbáltam feltérképezni magamban, hogy milyen is vagyok valójában? Milyen pozitív tulajdonságaim vannak?

Idősebb testvér révén segítőkész vagyok, és önálló.

Anyukánk egyedül nevelt fel minket, ezért kiskorom óta én végzem a háztartás egyik felét, főzök-sütök, és takarítok. Mosni nem szeretek, mert félek, hogy összekeverem a színeket, és annyira nem érdekel, hogy megtanuljam ;)

Becsületes vagyok. Nevelésemből és természetemből adódóan nem tudok hazudni, sem megbántani valakit. Nem is érzek rá igényt. Mindenkivel úgy bánok, ahogy szeretném, hogy velem bánjanak. És már nincs bennem rossz érzés, ha valakitől nem kapom vissza azt a jóságot, ahogy én viszonyultam hozzá.

Van bennem felelősségvállalás, minden reggel korán felkelek, hogy megsétáltassam a kutyámat. És ha még dolgozni is megyek aznap még korábban kelek...

Nyugodt vagyok és békés, ugyanakkor határozott is tudok lenni :) Főleg mióta kezdem kinőni a depressziós korszakomat.


Ez most lehet, hogy nagyképűen hangzik, és egyesek talán dicsekvésnek fogják vélni. Pedig egyáltalán nem az, csak felsoroltam a tényeket.

Te is sorold fel, hogy miért vagy büszke Magadra! És ha lehet tudatosítsd is, hogy ne csak üres szavak legyenek... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utaboldogsaghoz.blog.hu/api/trackback/id/tr804682668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása